Καλλιτεχνήματα

Εκδόσεις

Μουσικοπαιδαγωγικά Σεμινάρια

Μουσικές & Kαλλιτεχνικές Δραστηριότητες

 

Περισσότερα...

Περισσότερα...

Τα παιδικά χορωδιακά σύνολα Καλλιτεχνήματα θα παρουσιάσουν στις 10 Μαρτίου 2017 και ώρα 8:00 μμ στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, αίθουσα Νίκος Σκαλκώτας, την παράσταση «Παιδιών ερμηνείες... Ελλήνων συνθέσεις», η οποία τελεί υπό την αιγίδα της Ένωσης Ελλήνων Μουσουργών και αφορά έργα Ελλήνων συνθετών γραμμένα για παιδική χορωδία.

Περισσότερα...

Περισσότερα...

Περισσότερα...

Μαρία Μιχαλοπούλου

«Ο ρόλος της μουσικής στην παιδαγωγική φιλοσοφία της Montessori»

Περισσότερα...

Την Τετάρτη 18/02/15 τμήμα της Παιδικής χορωδίας «Καλλιτεχνήματα» επισκέφτηκε το Ραδιομέγαρο της ΝΕΡΙΤ.

Περισσότερα...

Η ενασχόληση των παιδιών με τη μουσική συμβάλλει καταλυτικά στην ψυχικοκοινωνική ανάπτυξή τους. Επιπροσθέτως, όταν αυτή καθίσταται μέρος μιας συστηματικής μουσικής εκπαίδευσης, τα παιδιά ασκούνται πολύπλευρα όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο Paynter καλλιεργώντας παράλληλα τη φωνή τους. Συνάμα πολλοί είναι οι μελετητές οι οποίοι υπερθεματίζουν την άσκηση των παιδιών στο τραγούδι και δη στο χορωδιακό. 

Περισσότερα...

Όπως καταδεικνύουν οι ειδικοί επιστήμονες, νευρολόγοι και λογοθεραπευτές, η προσπάθεια για απομνημόνευση των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες καθίσταται δυσχερής. Συνάμα επισημαίνουν ότι αυτό απορρέει από την εγγενή τους αδυναμία, να ερμηνεύουν με σαφήνεια όλες τις οπτικές, ακουστικές και κιναισθητικές πληροφορίες, που τους δίδονται. Συνεπώς καταβάλλουν μεγαλύτερη προσπάθεια έναντι των υπολοίπων, προκειμένου να αποκτήσουν πρόσβαση στην πληροφορία αλλά και να τη συνδέσουν με τα κατάλληλα κέντρα μάθησης του εγκεφάλου.

Περισσότερα...

Τα παιδιά από μικρή ηλικία μαθαίνουν στιχάκια, συνηθίζουν στη ρυθμική απαγγελία, που προκύπτει αβίαστα από τον τονισμό των λέξεων και τον παλμό της ομοιοκαταληξίας. Ο ρυθμός του λόγου, η επανάληψη, οι διακυμάνσεις στην ένταση της φωνής, η επιβράδυνση και επιτάχυνση λέξεων η έμφαση στην εκφορά των λέξεων, μας παραπέμπουν στις μουσικές έννοιες του μέτρου, των ρυθμικών σχημάτων, της δυναμικής, του τόνου, της δομής. Απ’ αυτήν την άποψη το τραγούδι μπορεί να είναι: με συνοδεία οργάνων, χωρίς συνοδεία οργάνων (όπως συμβαίνει με τη Βυζαντινή μουσική), με λόγια (δηλαδή στίχους), αλλά και χωρίς λόγια όπου η φωνή τραγουδάει μόνο μια μελωδία σαν ένα μουσικό όργανο, χορωδιακό τραγούδι όπου πολλές φωνές τραγουδούν μαζί, τραγούδια που τα λένε χορεύοντας ή παίζοντας θέατρο (όπως συμβαίνει στην όπερα) κ.α.

Περισσότερα...

Copyright © 2019 Καλλιτεχνήματα. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος. | Designed by CLC LTD.